Bezpieczeństwo w apartamentach

 

Poczuj się bezpiecznie 

Zdrowie naszych Gości i pracowników jest dla nas kwestią priorytetową, dlatego z uwagi na aktualny stan w naszym kraju wprowadziliśmy szereg procedur, które zmaksymalizować mają bezpieczeństwo i komfort Państwa pobytu w naszych obiektach:

 

  1. We wszystkich obiektach Apart Art obowiązuje zasada zachowania bezpiecznej odległości (min. 2 m). Aby zminimalizować kontakt między recepcją, a naszymi Gośćmi, wprowadziliśmy system bezkontaktowych rezerwacji i odbioru apartamentu. Na dzień przed przyjazdem otrzymacie Państwo od nas link do płatności elektronicznej oraz dokumenty potrzebne do meldunku. W dniu przyjazdu klucze pozostawione zostaną dla Państwa w specjalnie przygotowanej indywidualnej skrytce usytuowanej przy recepcji obiektu.

 

  1. Jesteśmy otwarci na Państwa pytania i potrzeby, dlatego podczas Państwa pobytu otrzymacie od nas dedykowany kontakt telefoniczny do obsługi naszego obiektu, kody dostępu do do drzwi wejściowych oraz parkingu, a także indywidualną skrytkę na klucze do Państwa apartamentu i pilot do bram parkingu. Wszystkie te elementy są każdorazowo dezynfekowane przez obsługę naszych Aparthoteli.

 

  1. Na terenie naszych obiektów zamieściliśmy specjalnie przygotowane stanowiska dezynfekcyjne do dłoni, które wyposażone są w dozowniki z płynem dezynfekcyjnym z odpowiednimi atestami zgodnymi w wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego, instrukcję prawidłowego dezynfekowania dłoni oraz jednorazowe rękawiczki.

 

  1. Aby zmaksymalizować poziom bezpieczeństwa sanitarnego w naszych aparthotelach, zespół sprzątający na bieżąco dezynfekuje części i elementy wspólne obiektu dla walki z koronawirusem. Elastyczne i dostosowane do Państwa oczekiwań są również możliwości sprzątania Państwa apartamentu przez naszą obsługę.

 

  1. Po każdym wyjeździe pokoje są sprzątane i poddawane dokładnej dezynfekcji przed przyjazdem nowych Gości. Aby zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa sanitarnego, zespół potrzebuje odpowiedniej ilości czasu, dlatego też doba hotelowa trwa od 16:00 do 10:00. Po zakończeniu wszystkich czynności, na drzwiach apartamentu pojawi się odpowiednia tabliczka informująca o tym, że pokój został zdezynfekowany. Nie oddamy pokoju do dyspozycji naszych Gości jeśli czynności te nie zostaną przeprowadzone prawidłowo, dlatego też doba hotelowa może się przesunąć w zależności od czasu potrzebnego na przeprowadzenie odpowiednich procedur dezynfekcyjnych.

 

  1. W apartamentach z kuchnią wszystkie posiłki przygotować możecie Państwo samodzielnie, istnieje również możliwość zamówienie śniadania, które zostanie przygotowane zgodnie z obowiązującymi procedurami sanitarnymi. Obsługa hotelu pozostaje do Państwa dyspozycji również w kwestii zamawiania pozostałych posiłków z dostawą do apartamentu.

 

  1. Podczas pobytu w naszych apartamentach prosimy o stosowanie zasad higieny i bezpieczeństwa takich jak regularne mycie dłoni wodą z mydłem oraz ich dezynfekcję, unikanie dotykania twarzy dłońmi, stosowanie maseczek, zakrywanie ust i nosa zgiętym łokciem podczas kichania lub kaszlu, zachowanie bezpieczniej odległości.

 

  1. W przypadku braku możliwości realizacji rezerwacji, wynikającej z ograniczenia działalności hoteli wprowadzonego przez Rząd w związku z pandemią COVID-19, wystawiony zostanie bon, który umożliwi Ci wykorzystanie pobytu w terminie 6-ciu miesięcy od daty ponownego otwarcia obiektów. 

 

  1. W przypadku jakichkolwiek pytań, podczas całego pobytu nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji pod przekazanym, dedykowanym Państwu numerem telefonu.