Logo Belle Epoque Residence Kraków
Apartamenty w Polsce
na dobę, tydzień, miesiąc
  • Napisz do nas: biuro@apartart.pl
  • Zadzwoń do nas: (+48) 12 638 02 12
Belle Epoque Residence
Belle Epoque Residence
Kraków Apartamenty w Krakowie
  • Apartamenty
  • Oferty
  • Dla Biznesu
Apartamenty ApartArt
Apartamenty ApartArt
Zakopane Apartamenty w Zakopanem
  • Apartamenty
  • Oferty
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt

Zarezerwuj bezpośrednio - otrzymasz najlepszą ofertę

Wyszukiwarka apartamentów
 
Apartamenty Usługi dodatkowe Mapa Galeria
Przewodnik po Krakowie FAQ Oferty Opinie
Apartamenty w Krakowie

Apartamenty w Krakowie

Belle Epoque Residence - apartamenty w Krakowie, w którym chce się zostać dłużej.

Kraków to jedno z najpiękniejszych miast Polski, które od lat przyciąga setki turystów, z całego świata.

Wielu z nich wraca tu, ponieważ Kraków, to miasto magiczne. Pełne zabytkowych budowli i kamienic, uroczych małych uliczek, które przenoszą nas do czasów renesansu. Nad miastem góruje monumentalny Zamek Wawelski, a u jego stóp prawdziwym ogniem zieje smok! Na każdym kroku, swoim aromatem wabią nietuzinkowe kawiarnie z pyszną kawą czy regionalne restauracje z wyśmienitym jedzeniem. W końcu Kraków - to Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej!

Apartamenty Kraków

Myślisz - apartamenty w Krakowie - wybierz Belle Epoque Residence. Doskonała lokalizacja Belle Epoque Apartamenty Kraków (Stare Miasto zaledwie 600 m od Rynku Głównego), piękny wystrój wnętrz inspirowany belle epoque, doskonale wyposażone aneksy kuchenne w każdym apartamencie czy obsługa na najwyższym poziomie. To tylko część zalet, jakie możemy zaoferować.

Zobacz Apartamenty w Krakowie, które sprawią, że Twój pobyt w Krakowie będzie wyjątkowy i niezapomniany o każdej porze roku. Miasto oferuje tak wiele atrakcji: kina, teatry, operę, filharmonię, galerie, wystawy, koncerty, wydarzenia plenerowe… niezależnie od terminu, który wybierzesz na podróż do Krakowa, na pewno nie będziesz się nudzić, bowiem Kraków - to miasto, które nie śpi! Jeśli city break, to tylko w Krakowie.

Wnętrza, jakie posiadają Apartamenty w Krakowie

Inspiracją dla naszych wnętrz został sam budynek, w którym mieszczą się apartamenty Kraków. Odrestaurowana zabytkowa kamienica z przełomu XIX i XX wieku, pamięta czasy belle epoque. W apartamentach nie mogło zabraknąć charakterystycznych elementów. Drewniane podłogi, eleganckie stiuki, czy odnowione zabytkowe meble, to i wiele więcej czeka na Ciebie w Belle Epoque Residence Apartamenty w Krakowie.

Zapraszamy do 29 apartamentów, które charakteryzują się nie tylko stylem ale i funkcjonalnością. Aby uprościć proces rezerwacji, usystematyzowaliśmy apartamenty i tak powstały następujące grupy: Apartament typu Studio i Studio SUPERIOR, Apartament z sypialnią, z sypialnią SUPERIOR i z sypialnią DELUXE oraz nasze najbardziej wyjątkowe apartamenty z antresolami: Apartament dwupoziomowy DELUXE.

Nasze apartamenty posiadają okna skierowane na ulicę, z których widać zabytkową archiekturę miasta lub na wewnętrzny dziedziniec obsadzony roślinami. Część apartamentów dodatkowo posiada balkony, na których można się zrelaksować i wypić poranną kawę. Niewątpliwą atrakcją w naszych dwupoziomowych apartamentach są okna dachowe, przez które można obserwować gwiazdy.

Jeśli więc szukasz idealnego miejsca do wypoczynku i regeneracji sił wraz z drugą połówką, rodziną i dziećmi lub paczką przyjaciół lub poszukujesz idealnie przystosowanego apartamentu (internet światłowodowy i miejsce do pracy) na podróż biznesową, w naszej ofercie znajdziesz apartamenty Kraków, które sprostają wszystkim Twoim oczekiwaniom.

Rozwiń więcej
Pokaż/ukryj filtry
Resetuj filtry

Apartamenty typu Studio

Apartamenty typu studio to doskonały wybór dla par, rodzin z dzieckiem lub osób podróżujących do Krakowa w celach biznesowych. Spokój i kameralną atmosferę w apartamentach za...
3

Apartamenty z sypialnią

Apartamenty z sypialnią to doskonały wybór dla par, rodzin z dziećmi, przyjaciół lub osób podróżujących do Krakowa w celach biznesowych. Spokój i kameralną atmosf...
4

Apartamenty z sypialnią SUPERIOR

Apartamenty Superior z sypialnią to doskonały wybór dla par, rodzin z dziećmi, przyjaciół lub osób podróżujących do Krakowa w celach biznesowych. Jeśli szukasz stylowe...
4

Apartamenty z sypialnią DELUXE

Apartamenty Deluxe z sypialnią to doskonały wybór zarówno dla par, rodzin z dziećmi, przyjaciół lub osób podróżujących do Krakowa w celach biznesowych szukający...
4

Apartamenty Studio SUPERIOR

Apartamenty typu Studio Superior to doskonały wybór dla par, rodzin z dzieckiem lub osób podróżujących do Krakowa w celach biznesowych. Jeśli szukasz stylowego wnętrza z antykami z okr...
3

Apartamenty dwupoziomowe DELUXE

Apartamenty dwupoziomowe DELUXE to doskonały wybór zarówno dla par, rodzin z dziećmi czy grupy przyjaciół podróżujących do Krakowa w i szukających apartamentów o nie...
4

Mapa



FAQ

Dokładamy wszelkich starań, byście mogli poczuć się bezpiecznie. Kliknij i zobacz, jakie kroki podejmujemy


1. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na trzy sposoby:
1. on-line na stronie internetowej wypełniając podany formularz. Po kliknięciu “Wyślij” system automatycznie wygeneruje dla Państwa informację o przyjęciu rezerwacji do bazy.
2. telefonicznie pod numerem +48 12 638 02 12, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 20.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 10.00-20.00.
3. mailem na biuro@apartart.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu [najlepiej komórkowy], termin, wybrany apartament (rodzaj apartamentu), miasto oraz ilość przyjeżdżających osób.

2. Czy w apartamentach znajdują się pralki?

W Krakowie zapraszamy Państwa do korzystania z pralni, w której jest pralka oraz suszarka. Czynna codziennie od 8 do 22. Podobnie w Zakopanem w Willi Motylek również znajdą Państwo ogólnodostępną pralkę, natomiast w naszych Apartamentach w Willi Bystra pralka znajduje się w każdym mieszkaniu.

3. Czy można u Państwa zarezerwować wycieczkę lub zamówić taksówkę?

Tak, oferujemy szeroki wybór wycieczek z przewodnikiem, które można zamówić z wyprzedzeniem albo na miejscu w recepcji. Współpracujemy również z firmą przewozową, która oferuje swoje usługi na terenie miasta, transfery na lotnisko jak i również trasy międzymiastowe.

4. Czy obiekt posiada parking? Jeśli tak to czy jest on darmowy?

Nasz obiekt w Krakowie nie posiada prywatnego parkingu. Mogą Państwo natomiast wybrać sposób parkowania spośród dwóch opcji:

A. Pozostawienie samochodu na parkingu, który znajduje się po obu stronach jezdni. Jest on płatny 6 zł/godzinę w godzinach 10.00-20.00. 

B. Drugą opcją jest parking strzeżony w cenie 60 zł/doba. Współpracujemy z kilkoma parkingami, oddalonymi od naszych apartamentów o ok. 400 metrów. Rezerwacja nie jest wymagana.

W naszym obiekcie w Zakopanem znajduje się bezpłatny parking bezpośrednio przy obiekcie lub miejsca w garażu. Do jednego apartamentu przynależy jedno miejsce parkingowe na samochód osobowy. Wymagana jest rezerwacja.

5. Jak daleko od apartamentu znajduje się sklep spożywczy?

W Krakowie najbliższy sklep spożywczy znajdą Państwo tuż obok naszych apartamentów, jest on czynny w godzinach 7-22. W Zakopanem duży sklep spożywczy znajduje się około 100 metrów od obiektu czynny w godzinach 5:00-23:30.

6. Co się stanie kiedy zgubię moją kartę magnetyczną do apartamentu?

W Krakowie w przypadku zgubienia karty magnetycznej należy uiścić opłatę 30 zł. Następnie wyrobimy dla Państwa duplikat.

W Zakopanem w przypadku zgubienia klucza opłata wynosi 300zł, pilota do bramy: 150zł.

7. Czy w pobliżu apartamentów znajdują się jakieś restauracje?

Tak, szeroki wybór restauracji znajdą Państwo na Rynku Głównym Krakowa, który znajduje się zaledwie kilkaset metrów od naszego obiektu. W Zakopanem, najbliższa restauracja znajduje się 100 metrów od obiektu, a odległość od ulicy Krupówki, przy której znajdą Państwo liczne lokale gastronomiczne to niecałe 600 metrów.

8. Czy w pobliżu obiektu znajduje się siłownia?

W naszym obiekcie w Krakowie do użytku Gości oddajemy minisiłownię. W naszej strefie relaksu znajdą Państwo rower statyczny, rower półleżący z ruchomymi ramionami, hantle oraz maty do ćwiczeń. Wszyscy Goście mogą bezpłatnie korzystać ze strefy w godzinach 8:00 – 22:00.

9. Czy dla osób śpiących na sofie także przewidziany jest komplet pościeli?

Oczywiście. Do miejsca na sofie przewidziany jest komplet pościeli - prześcieradło, dwie poduszki oraz kołdra. Na życzenie Gości możemy dołożyć do apartamentu dodatkową kołdrę, jednakże prosimy o uprzednie zaznaczenie prośby.

10. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota...?

Niestety na pobyt w naszych apartamentach nie można zabierać ze sobą zwierząt.

11. Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne

Kuchnia i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny jak i również nakrycia stołowe. Dzięki czemu w pełni mogą Państwo korzystać z kuchni przygotowując posiłki jak i je serwując. Dodatkowo na wyposażeniu znajdą Państwo kieliszki do wina oraz otwieracz do butelek, a także materiałowe ściereczki kuchenne. Ze względów ekologicznych nie mamy na wyposażeniu ręczników papierowych.

12. Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?

Tak, w naszych apartamentach na wyposażeniu są dostępne: pościel, ręczniki, suszarka do włosów oraz dozownik z mydłem do rąk.

13. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?

W naszej rezydencji w Krakowie dostarczamy śniadania na życzenie naszych Gości. W ofercie firmy cateringowej, z którą współpracujemy znajdują się śniadania: tradycyjne, wegetariańskie, wegańskie, kontynentalne, bezglutenowe i na słodko. Koszt śniadania to 39 złotych za osobę. Śniadania podajemy do apartamentów, a w przypadku grup powyżej 20 osób – w naszej jadalni w formie szwedzkiego stołu. W Zakopanem śniadania są serwowane w jadalni Willi Motylek w cenie 40 zł od osoby. Śniadania należy zamawiać i opłacić dzień wcześniej do godziny 18:00. Śniadania na niedziele z zakazem handlu oraz dni świąteczne należy zamówić  i opłacić dzień wcześniej do godziny 14.00.

14. Czy po przyjeździe można zapłacić kartą kredytową?

Tak, nasi pracownicy są wyposażeni w przenośne czytniki kart kredytowych.

15. Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?

Oczywiście po wcześniejszym wypełnieniu formularza rezerwacji, w którym to zawarte są dane do faktury lub wysłaniu Państwu w dniu przyjazdu przy przekazaniu klucza. Fakturę możemy również wysłać pod wskazany adres. 

16. Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jakieś inne dodatkowe opłaty?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

17. Jak należy zwrócić klucze?

W dniu przyjazdu podczas przekazywania kluczy bądź karty nasz pracownik uzgodni z Państwem godzinę wyjazdu i sposób odbioru kluczy.

18. Gdzie można odebrać klucze/karty magnetyczne do apartamentu?

Karty magnetyczne do apartamentów lub klucze mogą Państwo odebrać w dniu przyjazdu po godzinie 15:00 w recepcji w Krakowie i po godzinie 16:00 w Zakopanem. W przypadku późnego przyjazdu prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją. W Zakopanem jest to najczęściej sejf znajdujący się przy furtce obiektu.

19. Czy w apartamentach jest recepcja?

W naszej rezydencji w Krakowie oraz przy Apartamentach w Zakopanem recepcja czynna jest w ograniczonym czasie w ciagu dnia. Jednak razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań oddajemy do Państwa dyspozycji całodobowy numer telefonu, pod którym można uzyskać w czasie pobytu wszelaką pomoc dotyczącą apartamentów.

20. Czy można przesunąć godziny doby hotelowej?

Zgodnie z naszym regulaminem doba hotelowa trwa w Krakowie w godzinach od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu, w Zakopanem w godzinach od 16:00 w dniu przyjazdu do 10:00 w dniu wyjazdu.

21. Czy jest możliwość wstawienia dostawki lub łóżeczka dziecięcego do apartamentu?

Tak istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą. Prosimy o zaznaczenie takiej potrzeby/życzenia wypełniając formularz rezerwacji. Koszt dostawki wynosi 50 zł/doba, a łóżeczka dziecięcego 20zł/doba.

22. Zarezerwowałem dla mojej rodziny apartament 4-osobowy, natomiast my wybieramy się w składzie 5 osób. Czy musimy wykupić dodatkowe miejsce dla dziecka?

Dodatkowe łóżka wstawiane są do apartamentu na Państwa życzenie za dodatkową opłatą. Posiadamy rozkładane łóżka oraz dziecięce łóżeczka turystyczne.

23. Czy podana cena jest za osobę czy apartament?

Cena przedstawiona w cenniku lub podliczona za dany pobyt jest ceną wynajęcia całego apartamentu. W ofercie apartamentu podana jest maksymalna liczba osób.

Więcej odpowiedzi

Zobacz przewodnik po Krakowie

 
  • TripAdvisor

Instagram





Zapisz się do newslettera

i odbierz 5% zniżki na pierwszą rezerwację w naszych apartamentach i ciesz się chwilą w pięknych wnętrzach w samym sercu Krakowa i Zakopanego!
Odbieram zniżkę

  • Oferty Kraków
  • Przewodnik po Krakowie
  • Regulamin Kraków
  • Apartamenty w Zakopanem
  • Oferty Zakopane
  • Przewodnik po Zakopanem
  • Regulamin Zakopane
  • Kim jesteśmy?
  • Kontakt
  • Blog
  • FAQ
  • Bezpiecznie jak w domu
  • Pomoc publiczna

Szukaj nas w social media

Dostępne formy płatności

VISA Mastercard Maestro
Wszystkie prawa zastrzeżone dla ApartArt sp. z o.o. spółka komandytowa
Projekt i realizacja stron internetowej: Moonbite

X
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania znajdują się w
Polityce prywatności . Klikając AKCEPTUJĘ , wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez ApartArt sp. z o.o. spółka komandytowa,ul. Urzędnicza 16/2 30-051, Kraków Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Klikając NIE AKCEPTUJĘ , nie wyrażasz zgody.
AKCEPTUJĘ NIE AKCEPTUJĘ