Realizujemy Polski Bon Turystyczny

Nastał wyjątkowy okres w górach. Piękne widoki, ciepłe promienie słońca i łąki fioletowe od wiosennych krokusów. Tym mocniej zapraszamy do naszych apartamentów w Zakopanem! 

Oprócz szeregu udogodnień dla rodzin z dziećmi, takich jak dostosowane do oczekiwań najbardziej wymagających gości serwowane śniadania, możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego, krzesełka, które umożliwią spokojne posiłki czy placyk zabaw, który zajmie najbardziej żywiołowe dziecko zachowujemy najwyższe standardy sanitarne i troskę o bezpieczeństwo naszych Gości.

Dodatkowo wszystkie obiekty Apart Art (Willa Motylek i Apartamenty Smrek w Zakopanem oraz Belle Epoque Residence w Krakowie) są wpisane na oficjalną listę podmiotów uprawnionych do realizacji Polskiego Bonu Turystycznego (PBT).

 

Nie czekaj i zrealizuj Polski Bon Turystyczny w jednym z naszych obiektów w 4 prostych krokach:

1. Zarejestruj się na platformie PUE i wygeneruj swój bon turystyczny.

2. Na stronie www.apartamentywpolsce.pl  wybierz wymarzony apartament w Krakowie lub Zakopanem.

3. Jeśli wybierasz ofertę z płatnością w dniu przyjazdu zaznacz w uwagach, że chcesz zapłacić Polskim Bonem Turystycznym. Opłatę uiścisz w dniu przyjazdu podając kod Bonu Turystycznego i autoryzując płatność SMS-em. Jeśli kwota rezerwacji przekracza wysokość bonu, pozostałą kwotę dopłacisz na miejscu.  

4. Jeśli wybierasz ofertę bezzwrotną prosimy o kontakt telefoniczny w celu dokonania rezerwacji i dokonania zdalnej płatności bonem turystycznym. Jeśli kwota rezerwacji przekracza kwotę bonu , różnicę dopłacisz przelewem albo kartą płatniczą.

5. W przypadku braku możliwości realizacji rezerwacji, wynikającej z ograniczenia działalności hoteli, wprowadzonego przez Rząd w związku z pandemią COVID-19, wpłacone środki z Bonu Turystycznego będzie można wykorzystać w formie vouchera na nową rezerwację według aktualnie obowiązującego cennika w wybranym terminie. Voucher można wykorzystać w okresie 6 miesięcy od ponownego otwarcia obiektów. W przypadku wybrania innego terminu, w którym cena jest wyższa niż pierwotnie należy dopłacić różnicę, natomiast w przypadku niższej ceny różnica nie jest zwracana.

 

Zdrowie naszych Gości i pracowników jest dla nas kwestią priorytetową, dlatego we wszystkich naszych obiektach wprowadziliśmy szereg procedur, które zmaksymalizować mają bezpieczeństwo komfort Państwa pobytu. Pozwoli to Państwu bezpiecznie cieszyć Cię wymarzonymi wakacjami w Krakowie lub Zakopanem. O szczegółach i Certyfikacie Bezpieczny Obiekt przyznanym nam przez Polską Organizację Turystyczną przeczytacie tutaj.

 

 Masz pytania? Zachęcamy do odwiedzin strony Q&A lub do kontaktu z naszymi obiektami:

mail: biuro@apartart.pl

Kraków: (+48) 12 638 02 12

Zakopane: (+48) 607 616 229